Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Wattpad - peste 100.000 de cărți online gratuite!

duminică, iulie 08, 2012
Da!Cărți online gratuite care sunt disponibile și în română...
Nu sunt neapărat cărți de mare succes așa cum poate vă așteptați, ci sunt povești create de oameni normali care le plac să creeze ceva, sau pur și simplu să scrie :)


Am descoperit acest site prin intermediul telefonului, având aplicație și pe Google Play, dar am aflat mai târziu de la un membru al acestui site că este disponibil și celor care utilizează calculatorul :)

 




Acest membru a scris o poveste pe care am citit-o aseară și mi s-a părut foarte frumoasă și captivantă :)
Se numește Povestea unui tocilar pe care vă invit să o citiți chiar AICI și apasă pe butonul ÎNCEPE SĂ CITEȘTI! Are 15 capitole deocamdată, ultimul capitol fiind publicat aseară!

Vizitează și pagina autorului dacă ai citit povestea și lasă-i un comentariu!( Pagină autor )


Probabil în curând mă voi apuca și eu să scriu o poveste...știți și voi să îmi încerc norocul :)


Aaa, era să uit adresa site-ului este www.wattpad.com


Găsiți acolo multe cărți scrise de români dar și cărți în limba engleză!

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles